Working-while-preganant

Práce v těhotenství. Jak v těhotenství vydržet pohodově pracovat?

Dál pohodově pracujte. Jestliže nemáte žádné komplikace, měla byste být schopná pracovat až do několika týdnů, nebo dokonce dnů před porodem. Nezapomeňte si však naplánovat pravidelný odpočinek (15 minut většinou stačí), kdy můžete vypnout a naladit se na svět svého dítěte.

JAK ZŮSTAT V PRÁCI ZDRAVÁ Pokud není vaše těhotenství rizikové, asi budete moci pracovat skoro až do porodu, pokud budete chtít, ačkoli samozřejmě existují povolání, která nejsou pro těhotné ženy vhodná. Zde je několik tipů, které vám pomohou vydržet pohodově celý pracovní den:

? Pokud je to možné, dopřávejte si krátké pravidelné přestávky (15 minut úplně stačí) a dávejte si v pravidelných intervalech nohy nahoru. Pomůže to cirkulaci krve, vaše kotníky a nohy nebudou tolik nateklé a předejdete křečím.

? Kdykoli se budete chtít postavit poté, co jste dlouho seděla za stolem, nebo co jste si dokonce mohla dovolit si lehnout, pamatujte, abyste se napřimovala pomalu. Po rychlém napřímení v těhotenství se vám může zatočit hlava.

? Pokud máte stresové zaměstnání, dopřejte si nějakou formu relaxace, jako je např. jóga nebo meditace, která vás bude bavit a kterou můžete dělat i sama. Abyste mohla z těchto technik těžit, nemusíte být žádný expert. I ta nejzákladnější rutina pomůže uvolnit napětí a udržet vás v klidu a pohodě. Hodně stresu může zvýšit riziko předčasného porodu, takže opravdu stojí za to se postarat dobře nejen o své fyzické, ale i emocionální zdraví.

Tipy na práci v těhotenství a jak mohou pracující maminky odpočívat, najdete na: http://www.pampers.com/hop?v=20011017&s=&f=t&l=engb&t=c12093

? Hodně spěte. Pokud v práci najdete pohodlné soukromé místečko, kde si můžete lehnout, zdřímněte si. Pokud to možné není, jděte po návratu domů spát hodně brzy. Více rad naleznete v kapitole Spánkové strategie pro nastávající maminky: http://www.pampers.com/hop?v=20011017&s=&f=t&l=engb&t=c12094

Mohlo by se vám líbit: